Store oplevelser sker i kirken

Skal I giftes? Skal du have døbt dit barn? Eller har du mistet en kær - uanset hvor I livet du er, er vi klar med en hjælpende hånd. Tryk på knappen og find mere information.

Læs mere om livsbegivenheder

Kirkekalender

Det sker

Nyheder fra pastoratet

Det sker

Få overblikket over foredrag, koncerter og arrangementer i Gudumholm, Gudum, Lillevorde og omegn.

Børn & familier

Vi har en bred vifte af aktiviteter for børn og familien. Babysalmesang og meget andet. Kom med!

Gudstjenester

Gudstjenesten er for alle. Børn, voksne og os der er blevet lidt ældre. Ofte er der kaffe efter gudstjenesten

Læs kirkebladet online

Se kommende gudstjenester, arrangementer, historier og informationer i denne udgave af vores kirkeblad.

Kirkebladet udkommer fire gange årligt.

Klik her for at læse bladet

Minikonfirmand - En opdagelsesrejse i kristendommen

Minikonfirmand er en spændende og gratis mulighed for børn i 3. klasse til at udforske folkekirken og lære mere om kristendommen på en sjov og interaktiv måde.

Tilmeld dit barn her